Upphandlingsakuten – ställ dina frågor
Upphandlingsakuten är ett drop-in-möte på Teams för dig som är eller vill bli leverantör till Halmstads kommun. Välkommen att ställa dina frågor till oss första tisdagen i varje månad.
Välkommen att delta den 1 april!
Nästa möte med upphandlingsakuten är den 1 april. Vi fortsätter sedan hela våren, med möte första tisdagen varje månad.
Du träffar upphandlare och andra aktörer från näringslivet. Tanken är att skapa dialog, räta ut frågetecken och öka kunskapen om upphandling. Vi pratar om allt som har med upphandling att göra.
Dessutom är vi nyfikna på att höra om spännande idéer och utvecklingsområden som vi bör känna till. Deltagarna formar mötet!
Upphandlingsakuten har haft öppet våren 2024 och fortsätter förhoppningsvis även under hösten om verksamheten slår väl ut.
Tid: första tisdagen i varje månad klockan 16–17.
Får du problem att logga in, mejla upphandling@halmstad.se