Dela sidan på sociala medier

Kontakta Halmstads kommun

Telefon

Öppettider för besökare

Besöksadress

035-13 70 00

Måndag-torsdag

Rådhuset, Kyrkogatan 5

 

Kl. 08.00 - 17.00

 

Telefontider

Fredag

Postadress

Måndag-torsdag

Kl. 08.00 - 16.00

301 05 Halmstad

Kl. 07.00 - 17.00

 

 

Fredag

 

E-post

Kl. 07.00 - 16.00

Se kartalänk till annan webbplatsdirekt@halmstad.se

Vill du tala om vad du tycker?

Du kan säga vad du tycker om kommunen.
Du kanske vill klaga eller ge beröm.

Så här gör du:

Det finns en blankett som du kan hämta
på kommunens förvaltningar, på bibliotek
eller i Rådhusets reception.
Du kan också fylla i blanketten här på internet

Du lämnar blanketten där du hämtade den
eller så skickar du den till:

Åsikten
Halmstads kommun
Box 153
301 05 Halmstad

Du kan skicka den på e-posten på: asikten@halmstad.se

Du kan smsa din åsikt till nummer 72456.
Börja ditt sms med HALMSTAD.
Men du får inga svar på sms.

Vi skriver in din åsikt i kommunens diarium.
Det betyder att alla kan läsa det.
Inom en vecka får du svar.
Inom 15 dagar berättar vi vad vi ska gör åt saken.