Dela sidan på sociala medier

Kontakta Halmstads kommun

Telefon

Öppettider för besökare

Besöksadress

035-13 70 00

Måndag-torsdag

Rådhuset, Kyrkogatan 5

 

Kl. 08.00 - 17.00

 

Telefontider

Fredag

Postadress

Måndag-torsdag

Kl. 08.00 - 16.00

301 05 Halmstad

Kl. 07.00 - 17.00

 

 

Fredag

 

E-post

Kl. 07.00 - 16.00

Se kartalänk till annan webbplatsdirekt@halmstad.se

Du kan fråga kommunfullmäktige

Du kan alltid överklaga ett beslut
som kommunfullmäktige tar.
Läs mer under rubriken Överklaga beslut.

Du kan också ställa en fråga till kommunfullmäktige
när de har möte.

Varje gång fullmäktige har möte
så börjar de alltid med allmänhetens frågestund
som tar en halvtimme.
Då svarar kommunfullmäktige på frågor
från invånare i kommunen.
Kommunfullmäktige bestämmer
på vilket sätt frågan ska besvaras.

Du ska skicka in din fråga i förväg.
Vi läser upp din fråga
eller så får du läsa upp den själv.
Du får inte fråga om sådant
som bara har med dig att göra
utan det ska vara frågor som är viktiga för fler personer.

Du skickar din fråga till:
Kommunfullmäktige
Halmstads kommun
Box 153
301 05 Halmstad